Dažniausiai užduodami klausimai

Turite daugiau klausimų į kuriuos neradote atsakymo? Mūsų ekspertai yra pasiruošę atsakyti į visus Jums rūpimus klausimus. Susisiekite kontaktų puslapyje nurodytais kontaktais.

Ką daryti patekus į eismo įvykį?

Įvykus eismo įvykiui patariame sustoti ir nepatraukus savo automobilio iš įvykio vietos visada nufotografuoti (pvz., telefonu) esamą situaciją eismo įvykio vietoje (kelią, sankryžą, apgadintus automobilius, automobilių susidūrimo vietas). Tada su kitu eismo įvykio dalyviu sutarti dėl įvykio aplinkybių.

Nufotografavus įvykio vietą ir sutarus dėl aplinkybių bei kaltės, galima patraukti automobilius iš važiuojamosios dalies (jeigu tai įmanoma padaryti ir jeigu automobiliai trukdo eismui). 

Jeigu Jūs nesutarėte su kitu eismo įvykio dalyviu dėl įvykio aplinkybių – Jūs privalote išsikviesti policijos pareigūnus į eismo įvykio vietą. Todėl ir yra labai svarbu nepatraukti automobilių iš įvykio vietos, kol neišsiaiškinote dėl įvykio aplinkybių.

Eismo įvykis – nemalonus ir daug rūpesčių sukeliantis incidentas. Kiekvienas vairuotojas nori, kad apgadinta transporto priemonė būtų kuo greičiau kokybiškai suremontuota ir vėl galėtų dalyvauti eisme. Deja, kartais vairuotojai lieka smarkiai nusivylę atliktu darbu. Į ką atkreipti dėmesį, kad po remonto netrukus vėl neprireiktų remonto?

Draudimo paslaugas teikiančios įmonės yra verslo subjektai, taigi didžiausias jų interesas – gauti kuo daugiau pelno. Tai reiškia, kad draudikas visada stengsis pasiūlyti autoservisus dirbančius mažesniais darbo įkainiais, kad galėtų siūlyti klientams mažesnes draudimo įmokas ir taip išlikti konkurencingais rinkoje.

Draudikai ir remonto įmonės palaiko glaudžius ryšius ir bendradarbiauja tarpusavyje. Derina remonto įkainius, remonto pobūdį (pavyzdžiui, keisti pažeistas dalis ar remontuoti) ir keičiamų dalių įsigijimo kainas.

Tuo tarpu, remonto įmonės konkuruoja tarpusavyje. Konkurencinę kovą laimi galintys pasiūlyti patrauklesnę remonto kainą. Tačiau, visi žinome, kad už itin mažą kainą negalime tikėtis itin aukštos kokybės.

Idealu, kai visos remonto paslaugos teikiamos vienoje vietoje

Kuomet renkatės remonto įmonę, pirmiausiai verta pasidomėti, ar ji turi pakankamai įrangos ir ar galės visus remonto darbus atlikti vienoje vietoje. Pavyzdžiui, dalis autoservisų neturi dažymo kameros arba neatlieka automobilio kėbulo geometrijos atstatymo darbų. Tokiu atveju, jei jūsų automobilį teks dažyti ar tvarkyti po eismo įvykio deformuotą kėbulą, autoservisas gali kreiptis į tokius darbus atliekančius privačius meistrus ar kitas remonto įmones.

Kuo daugiau skirtingų meistrų remontuos jūsų automobilį, tuo daugiau problemų galite patirti, jei remontas bus atliktas nekokybiškai. Tuomet kiekvienas gali bandyti atsakomybę permesti kitam remonto proceso dalyviui ir surasti už remonto broką atsakingą kaltininką gali būti sudėtinga.

Taip pat prieš renkantis remonto įmonę visada reikėtų įsitikinti, kad joje dirba kvalifikuoti, atitinkamus sugebėjimus turintys meistrai.

Dalys iš trečiųjų šalių pigesnės, bet ar saugios?

Lietuvaičiai – taupūs žmonės. Ta pati taisyklė galioja ir kalbant apie automobilio remontą. Jei galima sutaupyti perkant pigią dalį, pagamintą trečiojoje šalyje, dažnas ją ir pirks, užuot mokėjęs daugiau už naują originalią atsarginę detalę.

Tiesa ta, kad kiekviena automobilio dalis atlieka tam tikrą funkciją. Pavyzdžiui, bamperis, kuris daugeliui neatrodo itin svarbus, susidūrimo metu gali išgelbėti jūsų gyvybę ar bent sumažinti patirtus sužalojimus. Nesertifikuotos trečiųjų šalių gamybos detalės pagal savo tvirtumą, lankstumą ir atsparumą dažniausiai ženkliai nusileidžia gamintojų tiekiamų originalių atsarginių detalių parametrams. Todėl kartais po avarijos kuo pigiau suremontuotas automobilis gali tapti mažiau saugus ir prastesnės būklės, nei buvo prieš įvykį.

Paradoksalu, tačiau Lietuvoje prekyba nesertifikuotomis trečiųjų šalių detalėmis yra visiškai legali, o atsakomybę už šių dalių saugumą prisiima pats vartotojas, tai yra, automobilio savininkas. Lietuvos techninės apžiūros centrai atlikdami techninę apžiūrą ir suteikdami teisę dalyvauti eisme netikrina ar automobilio sudedamosios dalys yra originalios ar trečiųjų šalių gamybos. Reikia pripažinti, kad atliekant automobilio vizualią apžiūrą tai padaryti kartais būna neįmanoma.

Taigi, remontuodami savo automobilį visada turėtumėte pagalvoti, kokios detalės bus naudojamos remontui ir įvertinti, ar verta rizikuoti savo ir kitų eismo dalyvių saugumo sąskaita.

Fiksuokite automobilio būklę prieš remontą

Automobilių remonto įmonės privalo suteikti pusės metų garantiją atliktiems darbams ir metų garantiją keičiamoms naujoms detalėms.

Tačiau vairuotojui visada reikia atkreipti dėmesį, kokios būklės automobilį jis atiduoda ir kokios pasiima po remonto. Kartais, pasitaiko įvairių ginčų ir pretenzijų, kuomet klientas, prieš remontą  nepastebėjęs tam tikrų su įvykiu nesusijusių pažeidimų vėliau nepagrįstai kaltina autoservisą, arba atvirkščiai, remonto ar jo laukimo metu automobilis apgadinamas ir autoservisas nenori prisiimti kaltės.

Siekiant išvengti tokių situacijų dalis remonto įmonių priėmimo remontui metu iš visų pusių fotografuoja transporto priemonę ir pažymi matomus defektus automobilio priėmimo akte. Klientui patariame atsakingai dalyvauti šiame procese arba atlikti jį pačiam, kad išvengti galimų ginčų ir nuostolių.

 

Po kiekvieno remonto ar eismo įvykio automobilio prekinė vertė mažėja. Deja, ne visi žino, kad egzistuoja tam tikra kategorija transporto priemonių, kurių prekinei vertei nukritus, galima prašyti žalos atlyginimo, neretai sudarančio gana nemažą sumą. Be to, automobilių savininkams dėl prekinės vertės netekimo apskaičiavimo patariama kreiptis ne į draudėjus, o į nepriklausomus vertintojus.

Aktualu naujų automobilių savininkams

Nors šalyje įvyksta daug eismo įvykių, po kurių automobiliai atiduodami į servisų darbuotojų rankas, ne visi savininkai žino, kad gali gauti kompensaciją ne tik už draudiminį eismo įvykį, bet ir už transporto priemonės prekinės vertės netekimą. Ši kompensacija mažai žinoma Lietuvoje, bet Europoje egzistuoja jau seniai. Nežinojimą apie žalos atlyginimą nulemia ir gana senas šalies automobilių parkas, mat pagal galiojančią LR kelių transporto priemonių vertinimo instrukciją  automobilio prekinės vertės netekimas gali būti apskaičiuojamas tik lengviesiems M1 arba N1 kategorijos automobiliams iki 5 metų amžiaus. Vadinasi, apie prekinę vertę žinoti tikslinga tik tiems, kurie vairuoja naujus automobilius.

Šiuo atveju į eismo įvykį patekęs ne senesnio nei 5 metų automobilio vairuotojas gali gauti papildomą atlygį už apgadintą transporto priemonę, kadangi daužtas automobilis praranda prekinę vertę, kurią turi tokia pat transporto priemonė, esanti rinkoje, bet neturinti jokių avarijos įrašų.

Kompensacija – žymi

Prašyti kompensacijos verta, mat sumos susidaro pakankamai didelės, dažnai – net tūkstančiai eurų. Suma, kurią gali gauti automobilio savininkas, priklauso nuo transporto priemonės apgadinimo. Prekinės vertės netekimas apskaičiuojamas, atsižvelgiant į transporto priemonės apgadinimo pobūdį, remonto sudėtingumą, keičiamų ir dažomų dalių kiekį ir naudojantis specialia skaičiuokle. 

Ja remiantis, skaičiuojamos remontuojamos ir dažomos dalys. Jei lengvojo automobilio dalys buvo ne remontuojamos, o tik keičiamos, jos bus vertinamos kaip dažomos dalys. Didesnė kompensacija mokama už detalių remontą.

Svarbu žinoti, kad kompensacija skaičiuojama nuo automobilio vardinės vertės, t. y. vertintojas turi nustatyti būtent tokio automobilio su tokia pačia rida, būkle ir pan. rinkos vertę ir, ja remdamasis, skaičiuoti po 1 proc. už pirmą keičiamą dalį ir po 0,3 proc. už kiekvieną kitą. Vadinasi, jei dažomos trys detalės, iš viso kompensuojama 1,6 proc. nuo automobilio rinkos vertės. Jei kelerių metų amžiaus automobilio rinkos vertė yra 20 ar 30 tūkst. eurų, automobilio savininkas išties pajus ryškią naudą, gavęs papildomą žalos atlyginimą už transporto priemonės prekinės vertės netekimą.

Tiesa, tarkime, tą pačią vietą apgadinus kelis kartus stipriau, prekinės vertės netekimas gali būti padidėjęs arba gali ir nepakisti, į šį klausimą gali atsakyti tik kvalifikuotas transporto priemonių vertintojas.

Draudikas paslaugos nesiūlo

Už automobilio prekinės vertės netekimą atlyginti privalo kaltininko civilinės atsakomybės draudikas pagal automobilio savininko prašymą arba avarijos kaltininkai, tačiau praktika rodo, kad tikrai ne visi draudimo atstovai šią paslaugą pasiūlo automobilių savininkams, be to, ir žalą ne visada apskaičiuoja nešališkai. Todėl prekinės vertės netekimui apskaičiuoti patariama kreiptis į nepriklausomus transporto priemonių vertintojus, kurie pagal tam tikrus metodus apskaičiuoja vardinę automobilio rinkos vertę, o ne statistinio, kaip dažnai nutinka, kai vertinimo imasi draudimo bendrovės.

 

Remontuojant eismo įvykyje nukentėjusią transporto priemonę ir keičiant jos detales naujomis originaliomis, draudimo bendrovė taiko dalių nusidėvėjimo išskaičiavimą. Tiesa, čia yra tam tikrų niuansų. Ką turėtų žinoti vairuotojai apie automobilio dalių nusidėvėjimą ir jo išskaičiavimą atlyginat nuostolius?

Kol patys nesusiduriame su tokiomis situacijomis, retai susimąstome, kaip reikėtų elgtis ir kokios remonto paslaugos mums priklauso patekus į eismo įvykį. Apsidraudus vairuotojų privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, kai jūsų automobilis apgadintas po eismo įvykio,  jį remontuojant turi būti keičiamos ir įvykio metu sugadintos dalys. Tiesa, jei draudžiatės Kasko, gali būti skirtingi draudimo sutarties variantai, tai yra, su automobilio dalių nuvertėjimo išskaita arba be, todėl prieš pasirašant Kasko draudimo sutartį derėtų atidžiai išstudijuoti ją ir pasirinkti tinkamą variantą.

Kartais kyla ginčų

Apskaičiuojant automobilio remonto sąmatą, į ją įtraukiami atliekami paruošimo ir remonto darbai, medžiagos bei keičiamos detalės. Automobilio dalių nuvertėjimas apskaičiuojamas atimant nusidėvėjimo normą iš naujų originalių dalių įsigijimo kainų. Remonto metu gali būti naudojamos tiek naudotos, tiek naujos originalios dalys, tačiau labai svarbus aspektas yra tas, kad naudotos dalys negali būti brangesnės, nei naujos originalios dalys, atėmus jų nuvertėjimą.

Čia specialistai pataria išlikti budriems, mat tam tikros klasės populiarių automobilių naudotos dalys pas naudotų dalių prekeivius (antrinėje rinkoje) kartais gali kainuoti brangiau, nei naujos originalios dalys oficialioje automobilio gamintojo atstovybėje. Tokiais atvejais automobilio savininkas patiria nuostolių, mat  draudikas įstatymiškai neprivalo padengti naudotos detalės, kuri yra brangesnė nei nauja originali dalis išskaičiavus nuvertėjimą, pirkimo kaštų. Automobilių servisas tuomet reikalauja transporto priemonės savininko savo lėšomis padengti detalės kainos perviršį. Dėl to kartais kyla konfliktų ir vairuotojai atsisako remonto autoservise.

Apskaičiuojama pagal reglamentuotą tvarką

Automobilio dalių nuvertėjimo normos nesugalvoja nei draudikas, nei autoservisas. Dalių nuvertėjimas apskaičiuojamas pagal griežtai reglamentuotas taisykles, siekiant išvengti įvairių sukčiavimo atvejų.

Iki praėjusių metų rugsėjo mėnesio Lietuvoje galiojo Kelių transporto priemonių vertinimo instrukcija, Susisiekimo ir Finansų ministerijų priimta dar 2000-aisiais metais. Šioje instrukcijoje automobiliai buvo paskirstyti į klases, sugrupuoti pagal variklio tūrį, amžių ir atsižvelgiant į šiuos duomenis būdavo nustatomas dalių nuvertėjimo norma.

Tačiau nuo 2020-ųjų rugsėjo ši instrukcija nebegalioja, o automobilio dalių nuvertėjimas apskaičiuojamas pagal Kelių transporto priemonių taikymo tvarkos aprašą. Čia įvestas dar vienas svarbus kintamasis – automobilio rida.

Dalių nuvertėjimo apskaičiavimui dabar pasitelkiami IT sprendimai. Internetinėje svetainėje lvrdata.lt vairuotojai gali rasti skaičiuoklę, kurioje nuvertėjimą galima paprastai ir greitai apskaičiuoti įvedus automobilio pirmos registracijos datą, ridą ir nuvertėjimo nustatymo dieną. Ši skaičiuoklė veikia pagal nepriklausomų transporto priemonių vertintojų profesinės asociacijos Lietuvos vertintojų rūmų sukurtą algoritmą, atsižvelgiant į visos Lietuvos eksploatuojamo autoparko vidutinius rodiklius. Tiesa, ši paslauga mokama, kadangi jos aptarnavimas ir administravimas reikalauja lėšų.

 

Autorinka yra labai nestabili. Ji nuolat kinta, vystosi, auga. Visgi transporto priemonių rinkos vertę nusako ne tik besikeičianti rinka ir vyraujančios tendencijos, bet ir kiti dalykai. Transporto priemonių vertinimas yra vykdomas atsižvelgiant į bendras transporto priemonės savybes, pavyzdžiui, markę, modelį, gamybos metus, taip pat atsižvelgiama į ridą, komplektaciją, bendrąjį svorį ir pan. Tai svarbiausi faktoriai, siekiant užtikrinti, kad auto priemonių vertinimas būtų atliktas teisingai.

Nepaisant to, jog daugeliui transporto priemonių vertinimo procesas gali pasirodyti painus ir sudėtingas, mes jus galime patikinti, jog ši procedūra vyksta ne tik greitai, bet ir be jokių nesklandumų. Susitikimo metu turėsite pateikti ne tik transporto priemonę, jog specialistai galėtų ją apžiūrėti ir įvertinti, bet ir procesui reikalingus dokumentus. Kai kuriais atvejais pasitaiko, jog klientai negali pristatyti transporto priemonės į sutartą vietą. Nesijaudinkite, tokiu atveju mūsų specialistai atvyks į jūsų nurodytą vietą ir apžiūrės transporto priemonę. Kai tik įvertins jūsų transporto priemonę, vertintojai pateiks jums transporto priemonės vertinimo ataskaitą. Joje bus ne tik nurodyta, kokia yra transporto priemonės vertė, bet ir pateikti argumentai.

Gamybos metu automobiliai yra nudažomi vienodu sluoksniu. Sluoksnio storis keičiasi tik tuo atveju, jei automobilis buvo daužtas ir tuomet suremontuotas. Tokiu atveju dažų sluoksnis gali būti arba storesnis, arba plonesnis. Automobilio kėbulo dažų storio matavimo metu mūsų ekspertai įvertins, koks yra dažų sluoksnis, tuomet priims sprendimą, ar jis buvo daužtas, ar ne.

Automobilio kėbulas yra brangi ir svarbi transporto priemonės dalis, kurios būklė turi ypač didelę įtaką automobilio vertei. Todėl perkant naudotą automobilį itin svarbu sužinoti, ar automobilis buvo daužtas prieš tai. Daužtas automobilis gali būti mažiau saugus, taip pat gali nebeveikti oro pagalvės. Pirkti daužtą automobilį rizikinga ir dėl to, nes gali būti pažeista kėbulo geometrija, taip pat automobilį gali būti sunkiau valdyti. Net ir sąžiningas pardavėjas nebūtinai galės jums nuoširdžiai atsakyti, ar automobilis buvo daužtas prieš tai, kadangi automobilis galėjo būti įdaužtas dar prieš jam jį įsigyjant. Automobilio kėbulo dažų storio ekspertizė leis jums sužinoti tikrąją automobilio būklę, taip pat padės lengviau derėtis jį perkant.

Naudotų transporto priemonių importas iš trečiųjų šalių vis dar yra labai aktualus. Tačiau importas nėra toks paprastas, kaip daugelis įsivaizduoja. Tam, kad būtų galima įvežti transporto priemonę iš kitos šalies, būtina atlikti tam tikras nustatytas muitinės procedūras. Tam gali prireikti, kad būtų deramai įvertinta transporto priemonė ir pateikta muitinei visą reikiamą informaciją. Muitinės procedūros metu būtina išmanyti įstatymus. Būtent dėl to siūlome nerizikuoti ir neapsiimti šiuo procesu savarankiškai. Naudotų transporto priemonių muitinis įvertinimas naudingas tiek fiziniams asmenims, siekiantiems importuoti vieną transporto priemonę, tiek juridiniams asmenims, importuojantiems transporto priemones pardavimui. Įmonės vertintojai turi technines žinias ir patirtį, todėl kvalifikuotai atlieka apgadintų importuojamų naudotų transporto priemonių įvertinimą muitinio apmokestinimo tikslu.

Naudotų transporto priemonių muitinis įvertinimas vykdomas taip pat, kaip ir kitų prekių muitinis įvertinimas. Naudojami tie patys principai ir metodai. 

Įvertinti nekilnojamąjį turtą gali prireikti, kai:

  • sudaromos finansinės ataskaitos;
  • turtas apmokestinamas;
  • būtina nustatyti patirtus nuostolius;
  • turtas įkeičiamas;
  • imama paskola turto įsigijimui;
  • imama paskola užbaigti statybas;
  • turtas apdraudžiamas;
  • turtas parduodamas ar kitaip perleidžiamas.

Siekiant tiksliai apibrėžti nekilnojamojo turto vertę, svarbu ne tik naudoti analitinį mąstymą, bet ir turėti supratimą apie dabartinę rinkos padėtį. Todėl nekilnojamojo turto vertinimui siūloma rinktis tik patyrusius specialistus, kurie gebėtų nešališkai ir tiksliai įvertinti turtą. Mūsų daugiametė patirtis leidžia mums atlikti bet kokios apimties ir sudėtingumo turto vertinimo ataskaitas, atspindinčias realią tuometinę turto vertę.

Nekilnojamojo turto vertei įtakos turi labai daug veiksnių, visgi specialistai dažniausiai išskiria šiuos svarbiausius dalykus:

  • Turto būklė turi daug įtakos tam, kokia bus bendra nekilnojamojo turto vertė. Pagrindinė priežastis – tolesnės investicijos. Kuo geresnė turto būklė, tuo mažiau investicijų reikalaus po turto įsigijimo, todėl ir vertė turto didesnė.
  • Nuo to, kurioje vietoje yra nekilnojamas turtas, priklauso ne tik susisiekimas su likusia miesto dalimi, bet ir apribojimai. Todėl lokacija taip pat turi nemažai įtakos bendrai nekilnojamojo turto vertei.
  • Nemažai įtakos turi ir kiti individualūs nekilnojamojo turto požymiai, pavyzdžiui, kada buvo pastatytas pastatas, kokia jo paskirtis, dydis ir kt.
  • Nepamirškite, kad nemažai įtakos turi ir rinka, kuri nuolat kinta. Turto vertei įtakos gali turėti ne tik tuometinė ekonominė situacija, bet ir kiti niuansai, tokie kaip atlyginimų kaita, nedarbo lygis, kreditavimo sąlygos. Įtakos turi ir tuometiniai valstybės įstatymai, pavyzdžiui, mokesčių dydis ar išmokos. Įtakos nekilnojamojo turto vertei turi net ir tuometinė nekilnojamojo turto paklausa ir pasiūla.

Nekilnojamojo turto vertė nėra stabili, ji nuolat kinta. Tad jei nekilnojamojo turto ataskaitos išvados netenkina, visada galima šiek tiek palaukti ir tuomet kreiptis vėl.

Kilnojamo turto vertinimo procesą būtų galima suskirstyti į tris etapus:

  • Pirmasis etapas skirtas tam, kad specialistas susipažintų su klientu ir jo poreikiais. Pokalbis gali būti atliekamas tiek susitikimo metu, tiek ir nuotoliniu būdu. Pokalbio metu siekiama ne tik išanalizuoti, ko nori klientas, bet ir gauti visus reikiamus dokumentus.
  • Sekančio etapo metu vertintojas susipažįsta su objektu ir pateiktais dokumentais. Turtas yra ne tik apžiūrimas, bet ir fotografuojamas. Baigęs apžiūrą, vertintojas atliks turto rinkos analizę ir skaičiavimus.
  • Atlikęs minėtus veiksmus, vertintojas gali parengti kilnojamo turto vertinimo ataskaitą. Tai yra oficialus dokumentas, kuriame ne tik aprašomas turtas, bet ir pateikiame argumentai, pagrįstantys nurodytą vertę.

Kilnojamojo turto vertinimas yra greitas ir nesudėtingas procesas tuomet, kai jį atlieka patyręs specialistas. Tad jei norite, kad nekiltų nesklandumų, jūsų užduotis yra pasirinkti licenzijuotą specialistą, turintį ne tik teorines, bet ir praktines žinias.

Kaip ir bet kuri kita procedūra, retrospektyvinis vertinimas yra pradedamas nuo konsultacijos, kurios metu vertintojas turi galimybę susipažinti su klientu, jo poreikiais ir gauti reikiamus dokumentus. Toliau seka duomenų analizė. Išanalizavęs dokumentus, vertintojas gali apžiūrėti objektą. Jei objektas sunaikintas ar pakeistas, specialistas gali remtis nuotraukomis arba ankstesniais fiksuotais duomenimis. Atlikus šiuos procesus surašoma turto vertinimo ataskaita ir įteikiama užsakovui.

Retrospektyvinio vertinimo procesas labai panašus į įprastą turto vertės vertinimo procedūrą. Skirtumas tas, jog retrospektyvinis vertinimas atliekamas tuomet, kai reikia nustatyti turto rinkos vertę, kuri buvo praeityje. Didžiausias vertinimo sunkumas – surinkti visą informaciją apie turto būklę, buvusią praeityje. Šiam procesui labai svarbu rinktis nepriklausomą vertintoją, kuris būtų nešališkas ir viską vertintų objektyviai.

Jūrų ar/ir vidaus vandenų transporto vertinimą sudaro trys etapai:

  • Pirmojo etapo metu vertintojas susipažįsta su kliento poreikiais ir pateikia informaciją, kokių dokumentų jam reikės. Kai vertintojas gauna reikiamus dokumentus ir sužino kliento pageidavimus, gali tęsti šį procesą ir pradėti vertinimą.
  • Antrasis etapas – duomenų analizė ir objekto vertinimas. Kuo anksčiau pateiksite vertintojui reikiamus dokumentus, tuo greičiau jis galės pradėti juos analizuoti. Išanalizavus gautą informaciją ir apžiūrėjus objektą, toliau specialistas gali pradėti ruošti ataskaitą, kurioje pateikia ne tik vertinimo išvadas, bet ir argumentus.
  • Na, ir paskutinis etapas – jūrų ar/ir vidaus vandenų transporto vertinimo ataskaitos perdavimas klientui arba įgaliotam asmeniui.

Bet kurio proceso metu klientas gali susisiekti su vertintoju ir užduoti jam rūpimus klausimus. Vertintojo darbas yra ne tik atlikti vertinimo procesą ir pateikti ataskaitą klientui, bet ir užtikrinti, kad klientui neliks jokių klausimų, susijusių su šiuo etapu. Klausimai kilti gali ne tik proceso metu, bet ir apžvelgus ataskaitą. Mūsų specialistai mielai konsultuoja klientus ir po ataskaitos gavimo.

Įvertinti jūrų ar/ir vidaus vandenų transportą gali prireikti, kai:

  • sudaromos finansinės ataskaitos;
  • turtas apmokestinamas;
  • būtina nustatyti patirtus nuostolius;
  • turtas įkeičiamas;
  • turtas apdraudžiamas;
  • turtas parduodamas ar kitaip perleidžiamas.

Jei norite, kad jūrų ar/ir vidaus vandenų transporto vertinimo procesas vyktų sklandžiai, nepamirškite pasirinkti licenzijuoto vertintojo, kuris turėtų ne tik teorines žinias, bet ir praktinės patirties.

Įvertinti šią techniką gali prireikti, kai:

  • sudaromos finansinės ataskaitos;
  • turtas apmokestinamas;
  • būtina nustatyti patirtus nuostolius;
  • turtas įkeičiamas;
  • turtas apdraudžiamas;
  • turtas parduodamas ar kitaip perleidžiamas.

Žemės, miškų ūkio ir pramoninės technikos vertinimas gali būti painus ir sudėtingas procesas tiems, kurie yra mažiau patyrę specialistai. Būtent dėl to yra svarbu, kad pasirinktumėte savo srities specialistus, kurie ne tik galėtų atsakyti į jums rūpimus klausimus, bet ir užtikrinti, kad vertinimas bus profesionalus ir nešališkas. Mūsų komandoje dirba licenzijuoti vertintojai, turintiems daug praktinės patirties, kvalifikuoti transporto inžinieriai. Kreipkitės į mus ir užtikrinsime, kad procesas vyks sklandžiai ir jūsų lūkesčiai bus išpildyti.